Promotioneel
Knijphuls Huwelijk
50 jarig huwelijkDeze knijphuls ofwel pillowbox is speciaal ontworpen als uitnodiging van een 50 jarig huwelijk.
Deze knijphuls ofwel pillowbox is speciaal ontworpen als uitnodiging van een 50 jarig huwelijk.
Ontwerp en opmaak van kartonnen Beurs Give-Aways
Een zeshoekige doos met daarin zes verschillende smaken thee als Kerstgeschenk. Het thema van het ontwerp sluit uitstekend aan met de overige Kerst-uitingen van dit jaar.
De verpakking bestaat uit twee delen; de verpakking met klep en een interieur waar de zes piramide-vormige zakjes keurig inliggen.
Posters waarop per wijk aangegeven wordt wat en waar actiepunten uitgevoerd of uitgevoerd gaan worden.
Ontwerp en opmaak van 3 nieuwe posters voor KeepCooler Black. Deze dienen ter promotie op beurzen, presentaties of in de betere slijterij.
Wilt u ook een poster of ander promotiemateriaal laten ontwerpen? Of heeft u een vraag die wij kunnen beantwoorden? Neem dan gerust contact met ons op. Wellicht kunnen wij u van dienst zijn of verder helpen.
KeepCooler:
Het Nieuwe Drinken ….
Zelfbewust en Kwaliteit dus 100% Natuurlijk!
Keep Cooler Black
Brazilië’s best bewaarde geheim heet Keep Cooler Black. Keep Cooler Black is een frisse mousserende mixdrank van gefermenteerde druiven aangevuld met 100% puur vruchtensap. Hierdoor ontstaat een uniek product dat heerlijk is als aperitief, een verfrissende dorstlesser na een inspannende dag en een lekker alternatief bij een gekruide maaltijd. Keep Cooler Black is verkrijgbaar in de smaken Citrus, Strawberry en Peach. Door deze variëteit in smaken is er zeker één bij die jij lekker vindt.
Keep Cooler Black is met 6.8% alcohol en haar frisse hint van vers fruit speelser van karakter en toegankelijker dan cider, bier, wijn of prosecco. Het gebruik van 100% natuurlijke ingrediënten staat garant voor kwaliteit en een verrassende en zuivere smaak en laat daarmee andere dranken ver achter zich. Het voldoet volledig aan de hoge eisen die de zelfbewuste consument stelt. Keep Cooler Black is mede daarom al ruim 20 jaar de meest verkochte mixdrank van Brazilië en … als Keep Cooler Black COOL is in Copacabana is het zeker COOL in Nederland.
Natuurlijk is Keep Cooler Black ook COOL in de bar, discotheek en op het terras. Keep Cooler Black is een 100% (h)eerlijke vertaling van het 'Feel Good' gevoel dat Brazilië oproept; vers fruit gerijpt onder de tropische zon, een duik in de verkoelende azuurblauwe oceaan, sporten onder de wuivende palmen, zonnebadend op een parelwit strand, deinend op het ritme van samba muziek, genietend van de rijke cultuur en overweldigende natuur, omringd door je beste vrienden en familie of juist lekker even een moment voor jezelf. Uiteindelijk bepaal jij wat je belangrijk vindt in jouw leven en dus ook wat je drinkt.
100% Heerlijk
100% Eerlijk
100% Fruit
100% Jij
The Cool Company Feel good... Do Good... Live well!
Trouwen is altijd een groot feest. Zeker in de turkse cultuur pakt men dit groots aan.
Veel goud, zilver en frivole vormen passen goed binnen dit feest.
Ontwerp, opmaak, drukwerkvoorbereiding en verzorging ten behoeve van een Roll-Up banner voor Nieuwsrekenen.
De posters zijn speciaal voor promotie op beurzen ontwikkeld. Het afdrukformaat, de felle kleuren en de schijnbare herhaling tussen de verschillende posters trekken de aandacht van het publiek. Een mooi beeld om het ijs mee te breken tussen publiek en vertegenwoordiger.
Door ons te verdiepen in uw bedrijf en de ingezette lijn qua vormgeving en imago maken wij advertenties die opvallen. Kleur, vorm en creativiteit zorgen voor een aansprekende advertentie.
Beachflags zijn er in vele maten, maar hoe zorg je dat je bericht op dit vreemde formaat optimaal zichtbaar wordt?
Om net even wat vaker de aandacht te krijgen is een winkelwagenmunt als promotieartikel een leuk idee.
De twee zijden van de munt zijn beschikbaar voor uw logo, naam en andere gegevens. Een mooie vormgeving in combinatie met het gemak altijd zo'n muntje op zak te hebben zorgt ervoor dat "u" altijd onder handbereik bent!