Promotioneel
Knijphuls Huwelijk
50 jarig huwelijkDeze knijphuls ofwel pillowbox is speciaal ontworpen als uitnodiging van een 50 jarig huwelijk.
Deze knijphuls ofwel pillowbox is speciaal ontworpen als uitnodiging van een 50 jarig huwelijk.
De posters zijn speciaal voor promotie op beurzen ontwikkeld. Het afdrukformaat, de felle kleuren en de schijnbare herhaling tussen de verschillende posters trekken de aandacht van het publiek. Een mooi beeld om het ijs mee te breken tussen publiek en vertegenwoordiger.
Om net even wat vaker de aandacht te krijgen is een winkelwagenmunt als promotieartikel een leuk idee.
De twee zijden van de munt zijn beschikbaar voor uw logo, naam en andere gegevens. Een mooie vormgeving in combinatie met het gemak altijd zo'n muntje op zak te hebben zorgt ervoor dat "u" altijd onder handbereik bent!
Ontwerp en opmaak van 3 nieuwe posters voor KeepCooler Black. Deze dienen ter promotie op beurzen, presentaties of in de betere slijterij.
Ontwerp, opmaak, drukwerkvoorbereiding en verzorging ten behoeve van een Roll-Up banner voor Nieuwsrekenen.
Deelgemeente Prins Alexander heeft de taak de woon- en leefomgeving op orde te houden en zo mogelijk te verbeteren. De deelgemeente heeft ook dienstverlenende taken, zoals het afgeven van paspoorten, rijbewijzen en vergunningen en het reageren op vragen, verzoeken en klachten. Het bestuur van de deelgemeente wil dat de bewoners goed kunnen (blijven) wonen en werken in een schone, hele en veilige leefomgeving met goede voorzieningen. De inzet en ideeën van de bewoners zijn daarbij nodig.
Via de Stadswinkel en via wijkteams werkt de deelgemeente dichtbij en samen met bewoners en ondernemers. Voor iedere wijk in de deelgemeente is er een wijkteam om maatwerk te bieden in de wijk.• Medewerkers van de wijkteams verbinden organisaties en bewoners met elkaar, zorgen dat de bewoners tijdig geïnformeerd worden en kunnen meedenken en meedoen. Ook vertalen zij dat wat nodig is in de wijk naar concrete maatregelen. Zo bereiken ze met elkaar wat ieder graag wil: een prettige leefomgeving.
• Wijkteammedewerkers gaan de wijk in, zoeken de dialoog met de bewoners, en proberen hen en ondernemers vanaf het begin bij het opstellen en uitvoeren van plannen te betrekken. Dit is belangrijk, omdat de bewonenrs zelf vaak het beste weten wat nodig is in hun straat of buurt. De wijkteams werken aan de hand van een wijkactieprogramma. In dit programma staan de maatregelen die nodig zijn om de opgaven in een wijk aan te pakken. De belangrijkste onderwerpen uit het wijkactieprogramma van verschillende wijken zijn in kaart gebracht. De informatie geeft een beeld van opvallende activiteiten en werkzaamheden in de wijk.
Kijk op prinsalexander.rotterdam.nl voor meer informatie over het wijkactieprogramma.
Wilt u ook een poster of ander materiaal laten ontwerpen voor uw product of dienst? Of heeft u een vraag die wij kunnen beantwoorden? Neem dan gerust contact met ons op. Wellicht kunnen wij u van dienst zijn of verder helpen!
Trouwen is altijd een groot feest. Zeker in de turkse cultuur pakt men dit groots aan.
Veel goud, zilver en frivole vormen passen goed binnen dit feest.
Door ons te verdiepen in uw bedrijf en de ingezette lijn qua vormgeving en imago maken wij advertenties die opvallen. Kleur, vorm en creativiteit zorgen voor een aansprekende advertentie.
Ontwerp en opmaak van kartonnen Beurs Give-Aways
Beachflags zijn er in vele maten, maar hoe zorg je dat je bericht op dit vreemde formaat optimaal zichtbaar wordt?
Een zeshoekige doos met daarin zes verschillende smaken thee als Kerstgeschenk. Het thema van het ontwerp sluit uitstekend aan met de overige Kerst-uitingen van dit jaar.
De verpakking bestaat uit twee delen; de verpakking met klep en een interieur waar de zes piramide-vormige zakjes keurig inliggen.