SmeshGear is de stap in de techniek waar een grote vraag naar is: mechanisch schakelen zonder rendementsverlies en op een simpele, eenvoudige en betrouwbare manier, waardoor er een betere controle en beheersing van de machine ontstaat. Wij hebben de SmeshGear transmissie ontwikkeld waarmee het mogelijk is om een motor op maat te maken door op het juiste moment het juiste vermogen te laten leveren. Deze technologie is internationaal gepatenteerd.
Een huisstijl compleet met visitekaartjes, briefpapier, factuur papier en diverse afmetingen enveloppen.
Arganhouse biedt "Arabian Wellbeing" in de vorm van diverse massages, dans-workshops, aroma-therapie, yoga en welness-reizen.
Ontwerp voor de Rotterdamse Schaakbond. Het logo van de RSB was inmiddels behoorlijk verouderd. Doel was ook door middel van het logo en eventueel alle andere vormgeving een en ander te "verjongen". Op deze manier zou het wat makkelijker kunnen zijn een jongere doelgroep aan te spreken. Het kleurgebruik is een afgeleide van de vorm en kleurstellingen die al langer in gebruik zijn. E.e.a. is nu opgebouwd in 3 PMS kleuren voor een zo eenduidig mogelijk kleurresultaat.
Wilt u ook een logo en huisstijl laten ontwikkelen of restylen? Of heeft u een vraag die wij wellicht kunnen beantwoorden? Neem dan gerust contact met ons op. Wellicht kunnen wij u van dienst zijn of verder helpen.
Techniekstad van Kenteq biedt al 10 jaar flexibel lesmateriaal voor (V)Mbo-opleidingen bol en bbl niveau 1 t/m 4 in metaal, elektrotechniek en installatietechniek.
Goed nieuws voor scholen die werken met Nieuwsbegrip voor begrijpend lezen! Nieuwsbegrip wordt uitgebreid met een rekenvariant: Nieuwsrekenen. Er komen wekelijks toepassingsopgaven op zes verschilende niveaus, aan de hand van het onderwerp van Nieuwsbegrip.
Logo voor tennisschool "Selma Andrade" In de vormgeving is rekening gehouden met de toepassingen van dit logo.
Nieuwsbegrip is inmiddels een begrip. Ook het logo is een herkenbaar element, echter de vormgeving ervan was te zakelijk. Het logo moest speelser en kleuriger, zonder veel aan de bestaande herkenbaarheid te verliezen. Geen revolutie maar een evolutie.
De huisstijl van Glasvormen is geheel gerestyled vanwege een samenwerking. Ook een advertentie in deze stijl gemaakt.
Logo ontwerp voor de komende editie van de SCHOOL op SEEF - verkeersnieuwsbrief "Verkeer = Teamsport".