De Jong Verpakking Industrie presenteert een volledig nieuw displayconcept, de PROMODISPLAY. Hierbij gaat het om een met hotmelt verlijmde, automatisch opgezette, extreem sterke golfkarton display. Het gebruik van deze display zorgt voor enorme besparingen qua tijd (handmatig opzetten is niet meer nodig) en kosten (het opzetten en vullen door co-packers is niet meer nodig en er is geen productschade meer door inzakkende displays).
Klanten kunnen de modulaire indeling van de PROMODISPLAY zelf samenstellen en het 100% recyclebare en duurzame golfkarton zorgt ervoor dat de display door ons full-color te ontwerpen is met alle bedenkbare huisstijlen of prints.
Niet voor niets was deze display de unieke inzending van De Jong Verpakking Industrie voor De Gouden Noot verpakkingswedstrijd
Een bijzonder gevouwen geschenkverpakking. Buitenzijde folie en preeg, en binnenzijde geheel folie.
Een eenvoudige stevige kartonnen geschenkverpakking met een fles Weduwe Joustra Beerenburg (0.5 ltr.) en twee borrelglaasjes. De print van de verpakking is als bruin pakpapier.
Voorstel vormgeving van bijzondere verpakking in bijzondere vorm en voorzien van foliedruk.
Een eerste aanzet voor de definitieve verpakking van het Campina merk Coast. Deze verpakking bevat een aantal blikken gecondenseerde melk speciaal voor het midden-oosten. Bovendien zal het een Spiderman sleutelhanger Give-away bevatten.
Verpakking in diverse vormen voor chocolaatjes. Deze give-aways zijn als relatiegeschenken ingezet.
Kerstgroet, Nieuwjaarsgroet en wijnverpakking voor ZHC.
Een bijzonder gevouwen verpakking met dubbele wanden in 4 kleuren. De transparante omverpakking van PET is voorzien van een handvat en een bijzondere sluiting. De bedrukking is foliedruk.
Bij Schrama Champignons realiseerde men zich dat haar champignons zich niet konden onderscheiden van die van anderen zolang deze waren verpakt in de standaard blauwe verpakking. Daarom ontwerpten wij een Limburgse, opvallende verpakking.